Konkurs „Jak zapewniam mojemu dziecku bezpieczeństwo w internecie” rozstrzygnięty

Home  /  Aktualności  /  Obecna strona

Organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konkurs „Jak zapewniam mojemu dziecku bezpieczeństwo w internecie” dobiegł końca. Jury wyłoniło zwycięzców, z których pracami można się zapoznać na stronie projektu Bezpieczne Interneciaki. Gratulujemy wygranym i dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia.

Kierowany do rodziców i pedagogów konkurs „Jak zapewniam mojemu dziecku bezpieczeństwo w internecie” zachęcał do podjęcia tematu stosowanych w domu oraz w szkole zabezpieczeń dzieci i wychowanków przed zagrożeniami w internecie. Zadanie konkursowe polegało na napisaniu artykułu o świadomym stosowaniu zabezpieczeń przed dostępem najmłodszych do niewłaściwych treści w sieci.

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wyłoniło pięć najlepszych, równorzędnych prac.

Lista laureatów:

  1. Katarzyna Pawluś [zobacz pracę]
  2. Małgorzata Kunstman [zobacz pracę]
  3. Beata Rutkowska [zobacz pracę]
  4. Grażyna Gregorczyk [zobacz pracę]
  5. Aneta Siejka [zobacz pracę]

Konkurs stanowił część realizowanego przez IAB Polska projektu „Bezpieczne interneciaki”. Celem trwającej wciąż akcji jest kampania informacyjna dla dzieci i ich rodziców, uświadamiająca potencjalne zagrożenia, jakie stwarza internet dla nieletnich użytkowników.

Projekt „Bezpieczne Interneciaki” jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.
Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.